Ed Westwick Appreciation

Chuck and Blair (Edward Westwick and Leighton Meester)
"What we have is a great love. It’s complicated. Intense. All-consuming. No matter what we do and how much we fight, it’ll always pull us in."
Post Reply
User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Ed Westwick Appreciation

Post by bunniefuu » 07/30/13 08:38

Appreciation and current updates on where is he now?

Ed's newest movie released in the UK July 26th 2013

Romeo & Juliet Trailer:

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: Ed Westwick Appreciation

Post by khalessi » 08/28/13 22:34

Me want.. :thud

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Ed Westwick Appreciation

Post by bunniefuu » 09/07/13 07:17

Have you seen it yet? :dunno I haven't heard anything about it yet...

And showing Ed some love on his thread :heart :heart :heart

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: Ed Westwick Appreciation

Post by khalessi » 09/07/13 08:34

No not yet. Haven't seen it available yet. Will need to search for it.

I would like to show him some love too :lmao if you read this just send a number or address :thud

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Ed Westwick Appreciation

Post by bunniefuu » 09/07/13 10:13

if you read this just send a number or address
:drink :lmao :rotf

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: Ed Westwick Appreciation

Post by khalessi » 09/08/13 11:59

A girl can dream right... or fantasise about it :lmao

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Ed Westwick Appreciation

Post by bunniefuu » 09/18/13 14:00

Yeah I suppose lol I wonder what his next project will be

Sent from my SGH-T989 using Tapatalk 2

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: Ed Westwick Appreciation

Post by khalessi » 08/15/14 08:33

I have still not watched the Romeo film :thud

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Ed Westwick Appreciation

Post by bunniefuu » 08/29/14 15:07

We should do that soon together in group!!! #chuckbassanonymousmeeting lmfao

Post Reply

Return to “Chair”