The 100

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/06/14 12:25

Yeah, I thought that too... but now, I think he is afraid of the girl and respects her.. that she was actually able to do what he could not. :lol

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: The 100

Post by khalessi » 04/06/14 15:06

Like save the boy and bring everyone together. It does leave me with questions though. Why air lock people when they should be sending them to earth, that too would reduce the oxygen. And regardless of the air the have left it's earth or die.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/17/14 08:07

Yes! I thought the SAME freaking thing... why wouldn't they do that? Are they idiots?

I really need to work on the graphics of some of these forums. Maybe, today..

Um.. did you see last night's ep yet? I haven't.. maybe tonight or tomorrow night.

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: The 100

Post by khalessi » 04/17/14 09:01

I hope to catch up with this tonight and star crossed tomorrow. I wonder what is in store for this next one. I kinda thought is the girl dead did they see a body but my partner seen it all coming with the law etc.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/17/14 13:20

Green it is... hahahahaa

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/17/14 14:13

Oh yes! Much better now! :clap :lol

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/17/14 15:10

Yeah, me neither... who's fingers were those?

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: The 100

Post by khalessi » 04/18/14 07:35

I haven't seen the latest yet more laptop issues. It didn't like graphics card needed for playing wow :lmao up and running now.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/18/14 08:01

I haven't either... can't seem to pause from BB yet. The fingers were from last week. Were they that guys that the little girl killed? :dunno

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: The 100

Post by khalessi » 04/18/14 08:39

Yeah I think so. Evil little girl. I liked the guy too :( still we got the hook up and now his girlfriend is hurtling to earth :lol

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/18/14 10:16

Okay, that's what I thought but what I can't figure out is why in the hell did she cut his fingers off? I mean WTF?! Was there a point to that?

And yes, can't wait to see if the girl makes it to Earth or not. :lol

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: The 100

Post by khalessi » 04/18/14 10:25

I don't know. She was a strange one. There is a few questions already :lmao

I think there will be trouble in paradise :lmao

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/19/14 11:25

I still haven't seen the latest episode. LMFAO. Shhh don't tell me yet. Got home at almost midnight last night and was so tired I just fell asleep, no TV. :lmao

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: The 100

Post by khalessi » 04/19/14 12:01

I caught it last night. I don't know I liked the last one. Silly people and oxygen issues

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: The 100

Post by bunniefuu » 04/19/14 21:06

Yeah, I'm in the middle of season 4 right now.. it's tooo hard to pull myself away for last weeks episode now. :drink :lmao

They oxygen issues will have to wait. :rotf

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5174
Joined: 03/27/13 16:35

Re: The 100

Post by khalessi » 04/20/14 09:54

I will try not to spoil it for you. Very annoying episode though :)

Post Reply

Return to “The 100”